OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000,00 zł.”
Numer ogłoszenia: 176331-2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin , ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin, woj. małopolskie, tel. 18 2074112, faks 18 2074192. Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000,00 zł..
1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2 800 000,00 (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) w latach 2015-2024 przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2024.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WADIUM: Brak.
2) ZALICZKI : Brak.
3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydana przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 2008r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Bankowego - kserokopię innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do oferty.
3.2) Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie. . Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenie.
3.3) Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności posiadają potencjał techniczny. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenie.
3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności posiadają osoby zdolne do wykonania zadania. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenie.
3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności są w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenie.
4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
IV: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
2) KRYTERIA OCENY OFERT: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98.5
2 - Termin uruchomienia kredytu - 1.5
3) ZMIANA UMOWY
W oparciu o art.144 ust.1 ustawy Zamawiający informuje, że: Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany, tylko i wyłącznie w przypadku dotyczącym możliwości zmiany harmonogramu i wysokości rat kapitałowych oraz okresu spłat rat kapitału - ze względu na niekorzystną sytuację Zamawiającego.
4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poronin, 34-520 Poronin, 4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5..
4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
4.4) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Poronin, 2015-12-01
Wójt Gminy Poronin
mgr Bronisław Stoch




