ZP.271.7.2016 Poronin, 2016-10-19
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
przetargu nieograniczonego
Zamawiający: Gmina Poronin, Urząd Gminy Poronin
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
e-mail: usc@poronin.pl
Wójt Gminy Poronin uprzejmie informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Murzasichle i Małe Ciche w sezonie zimowym 2016/2017”
Ogłoszenie nr 321339 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zostało unieważnione.
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Z-ca Wójta Gminy Poronin
(-) Andrzej Buńda




