OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Początek formularza
„Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 6x6 dla OSP Ząb.”
Ogłoszenie nr 618426-N-2018 z dnia 2018-09-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania - Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
- Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej - Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin,
krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa
Piłsudskiego 5 , 34520 Poronin, woj. małopolskie,
państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail usc@poronin.pl,
faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL) - Tak :
www.poronin.pl
Adres strony internetowej, na
której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia - Tak
www.poronin.pl
Dostęp do dokumentów z
postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem - Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie - Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin,
ul. Józefa Piłsudskiego 5
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne - Nie
Nieograniczony, pełny,
bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
z napędem 6x6 dla OSP Ząb.
Numer referencyjny: ZP.271.24.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny - Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu
zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo –
gaśniczego z napędem 6x6 dla OSP Ząb, spełniającego wymagania:
polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań
dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą "Prawo
o Ruchu Drogowym”, norm PN-EN oraz Rozporządzenia Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r w sprawie
wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa
publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także zasad
wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania - Dz. U. z 2007
r., Nr 143, poz.1002 z późniejszymi zmianami. Samochód z silnikiem
o zapłonie samoczynnym spełniające normę czystości spalin zgodną
z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym – EURO6. Moc silnika
min. 420 KM. Wyposażonym w urządzenie sygnalizacyjno –
ostrzegawcze, akustyczne i świetlne oraz urządzenie akustyczne
umożliwiające podawanie komunikatów słownych. Wyposażony w
zbiorniki wody i środka pianotwórczego wykonane z materiału
odpornego na korozję /kompozyty/ - pojemność łączna min. 10,0 m3
Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego
bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed
wypływem wody w czasie jazdy. Autopompa zlokalizowana z tyłu
pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi o
wydajności min. 6500 dm3/min. przy 0,8 MPa i głębokości ssania
1,5 m. Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w
załączniku nr 9 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość
bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu
oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres,
na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub
zakończenia: 2018-12-27
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2018-12-27 |
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie
stawia warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia
warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie –
wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem
dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa przynajmniej
jednego ciężkiego samochodu ratowniczego gaśniczego o wartości co
najmniej 900.000,00 zł, która zostanie potwierdzona dowodami
określającymi, że usługa została wykonana w sposób należyty i
prawidłowo ukończona.
Zamawiający wymaga od wykonawców
wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone
w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji - Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga ! Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw (wzór wykazu
stanowi załącznik nr 10 do niniejszej siwz): wykaz wykonanych usług
potwierdzający, że oferent wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie –
wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem
dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa przynajmniej
jednego ciężkiego samochodu ratowniczego gaśniczego o wartości co
najmniej 900.000,00 zł, która zostanie potwierdzona dowodami
określającymi, że usługa została wykonana w sposób należyty i
prawidłowo ukończona. (Dowodami są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW
SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ewentualnie pełnomocnictwa i ewentualnie oświadczenie o podwykonawcach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać
informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej - Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się
tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
: Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu
przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy
w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja
elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie
prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu
stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w
przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie
dostaw lub usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim
przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Na wniosek Wykonawcy
i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania
przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z
uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie
opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu
umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot przez zamawiającego, b.
szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. zmian
dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego (lub
wykonawcy), d. siły wyższej. 3. Wszelkie opóźnienia i
niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej nie będą
traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie
będą podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę
poniesioną przez drugą stronę. 4. Pojęcie siły wyższej oznacza
wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w
przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące
się poza realną kontrolą stron i których nie można było
przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione,
nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę
wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń.
Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary
powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie,
strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem
natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień
niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób
udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie.
Poronin, 2018-09-18
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Bronisław Stoch
Załącznik do pogrania:




