Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Budowa
ciągu pieszo–komunikacyjnego wraz ze ścieżką
dydaktyczno-edukacyjną wzdłuż Szlaku papieskiego w miejscowości
Ząb, Gmina Poronin.
Ogłoszenie nr
617200-N-2018 z dnia 2018-09-14 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej -Tak
Nazwa projektu lub programu : Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania -Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
-Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: KOŁO GOSPODYŃ
WIEJSKICH GMINY PORONIN, krajowy numer identyfikacyjny 366653715,
ul. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 3 , 34-520 PORONIN,
woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48601307950,
e-mail gok@poronin.pl, faks .
Adres strony
internetowej
(URL):
http://www.poronin.pl/dla-mieszkanca/organizacje-p...
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym
można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny
(proszę określić):
Organizacja porządku publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy) :
Podział obowiązków
między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający,
czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL) -
Tak
http://www.poronin.pl/dla-mieszkanca/organizacje-p...
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia -
Tak
http://www.poronin.pl/dla-mieszkanca/organizacje-p...
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem -
Nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie
- Nie
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny
sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin ul.
Józefa Piłsudskiego 2
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny
dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
ciągu pieszo–komunikacyjnego wraz ze ścieżką
dydaktyczno-edukacyjną wzdłuż Szlaku papieskiego w miejscowości
Ząb, Gmina Poronin.
Numer
referencyjny: ZP.2.2018
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny - Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części: Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań )
a
w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie przebudowy
drogi K420114 w granicach istniejącego pasa drogowego wraz z budową
obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach
zadania: Budowa ciągu pieszo–komunikacyjnego wraz ze ścieżką
dydaktyczno-edukacyjną wzdłuż Szlaku papieskiego w miejscowości
Ząb, Gmina Poronin” na działkach ewid. Nr 9202/13, 9202/15,
9159/16, 9158/3, 9158/5, 15279/10 położonych w miejscowości Ząb.
Roboty przygotowawcze - przygotowanie gruntu pod ścieżkę dla 160
m.b. Budowa chodnika - wybudowanie chodnika pod ścieżkę dla 160
m.b. Mała architektura - zakup 2 zestawów małej architektury
obejmującej kosz, ławkę i 2 tablice informacyjno-promocyjne:
związane ze ścieżką dydaktyczno-edukacyjną, 1 – tablica będzie
zawierała informację z panoramą Zębu, będącego najwyżej
położoną wsią w Polsce a 2 tablica będzie zawierała informacje
na temat atrakcji turystycznych miejscowości i obszaru PLGD.
Kanalizacja deszczowa – wykonanie kanalizacji deszczowej pod
ścieżkę dla 73 m.b. Szczegółowe parametry zostały określone w
załącznikach technicznych do SIWZ.
II.5)
Główny kod CPV: 45233260-9
Dodatkowe
kody CPV:
|
Kod CPV |
|
45111200-0 |
II.6) Całkowita
wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub
zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie
zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub
okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2018-10-31
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2018-10-31 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym
zakresie.
III.1.2) Sytuacja
finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym
zakresie.
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – to w tym okresie – wykonali co
najmniej jedną robotę budolwaną odpowiadającą swoim rodzajem
robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót
polegających na budowie, remoncie lub przebudowie dróg lub ciągów
pieszych o długości co najmniej 100mb, która zostanie potwierdzona
dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób
należyty i prawidłowo ukończona.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - Tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji -
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga ! Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– to w tym okresie – wykonali co najmniej jedną robotę
budolwaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej
przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót polegających na budowie,
remoncie lub przebudowie dróg lub ciągów pieszych o długości co
najmniej 100mb, która zostanie potwierdzona dowodami określającymi,
że usługa została wykonana w sposób należyty i prawidłowo
ukończona. (Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty).
III.5.2) W
ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kosztorys ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwa i oświadczenie o podwykanawcach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania
zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych: Nie
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej -
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna
liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się
pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane
jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)-
Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać
elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego
sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w
zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
termin płatności faktury |
5,00 |
|
gwarancja |
35,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg
nieograniczony) -Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów
negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy
opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w
przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie
robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim
przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Na wniosek Wykonawcy
i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania
przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z
uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie
opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu
umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot przez zamawiającego, b.
szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. zmian
dokumentacji projektowej, zmian kierownika budowy lub właściciela
firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek
zamawiającego lub wykonawcy, d. siły wyższej. 3. Wszelkie
opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły
wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań
określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek
odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę.
4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące
lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na
realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i
których nie można było przewidzieć lub, które, choć
przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez
Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla
uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia,
jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi,
promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający
dłużej niż 5 dni. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo
rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia
lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu
będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-10-01,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
Poronin, 2018-0-14
Przewodnicząca Koła
(-) Małgorzata Stasik
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents