REGULAMIN
XIII MIĘDZYGIMNAZJALNEGO
KONKURSU WIEDZY O GMINIE PORONIN
PATRONAT HONOROWY
-Wójt Gminy Poronin – Bronisław Stoch
-Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Poroninie
ORGANIZATOR:
-Zespół Szkół w Nowem Bystrem
CEL KONKURSU
-Popularyzacja wiedzy ogólnej o Gminie Poronin
Tematyką tegorocznej edycji Konkursu jest topografia Gminy Poronin
1.W konkursie mogą brać udział drużyny z gimnazjów Gminy Poronin.
2.Każde gimnazjum może zgłosić jedną drużynę składającą się z 3 uczniów.
3.Uczniowie wykonują drużynowo zadania w formie testu wyboru przy stanowiskach komputerowych. Zadania będą wyświetlane na ekranie telewizora i przygotowane na międzynarodowej platformie edukacyjnej kahoot w trybie „Team mode”.
4.Organizator zapewnia dyplomy dla każdego uczestnika oraz nagrody za trzy pierwsze miejsca.
5.Dojazd i powrót uczestników we własnym zakresie.
6.Źródła informacji do konkursu:
-strona internetowa Gminy Poronin: http://www.poronin.pl/,
-Mapa „Na szlaku kultury sakralnej Gmina Poronin Okres Strba” wydana przez Gminę Poronin (w załączeniu)
-Folder „Gmina Poronin” wydany przez Gminne Centrum Informacji i Promocji (w załączeniu).
7. Konkurs odbędzie się w dniu 9 maja 2017 r. o godzinie 1000 w szkolnej pracowni komputerowej w Zespole Szkół w Nowem Bystrem.
8.Zgłoszenia prosimy kierować do dnia 5 maja 2017 r. na adres: zsnbystre@op.pl
Serdecznie zapraszam do udziału w Konkursie
Dyrektor Zespołu Szkół w Nowem Bystrem
mgr inż. Jan Puciło
Karta zgłoszenia - TUTAJ




