REGULAMIN

XIII MIĘDZYGIMNAZJALNEGO

KONKURSU WIEDZY O GMINIE PORONIN

PATRONAT HONOROWY

-Wójt Gminy Poronin – Bronisław Stoch

-Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Poroninie

ORGANIZATOR:

-Zespół Szkół w Nowem Bystrem

CEL KONKURSU

-Popularyzacja wiedzy ogólnej o Gminie Poronin

Tematyką tegorocznej edycji Konkursu jest topografia Gminy Poronin

1.W konkursie mogą brać udział drużyny z gimnazjów Gminy Poronin.

2.Każde gimnazjum może zgłosić jedną drużynę składającą się z 3 uczniów.

3.Uczniowie wykonują drużynowo zadania w formie testu wyboru przy stanowiskach komputerowych. Zadania będą wyświetlane na ekranie telewizora i przygotowane na międzynarodowej platformie edukacyjnej kahoot w trybie „Team mode”.

4.Organizator zapewnia dyplomy dla każdego uczestnika oraz nagrody za trzy pierwsze miejsca.

5.Dojazd i powrót uczestników we własnym zakresie.

6.Źródła informacji do konkursu:

-strona internetowa Gminy Poronin: http://www.poronin.pl/,

-Mapa „Na szlaku kultury sakralnej Gmina Poronin Okres Strba” wydana przez Gminę Poronin (w załączeniu)

-Folder „Gmina Poronin” wydany przez Gminne Centrum Informacji i Promocji (w załączeniu).

7. Konkurs odbędzie się w dniu 9 maja 2017 r. o godzinie 1000 w szkolnej pracowni komputerowej w Zespole Szkół w Nowem Bystrem.

8.Zgłoszenia prosimy kierować do dnia 5 maja 2017 r. na adres: zsnbystre@op.pl

Serdecznie zapraszam do udziału w Konkursie

Dyrektor Zespołu Szkół w Nowem Bystrem

mgr inż. Jan Puciło

Karta zgłoszenia - TUTAJ