Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zimowe
utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Ząb i Bustryk w sezonie
zimowym 2020/2021.
Ogłoszenie nr 579109-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej -Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych -Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy
Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania -Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie
przez zamawiających -Nie
Jeżeli tak,
należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej =Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Poronin, krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul.
Józefa Piłsudskiego 5 , 34-520 Poronin, woj.
małopolskie, państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail
usc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres strony
internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp
do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są
ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków
między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający,
czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL) -Tak
www.poronin.pl
Adres strony
internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia -Tak
www.poronin.pl
Dostęp do dokumentów
z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem -Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie -Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne -Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg
gminnych w sołectwach Ząb i Bustryk w sezonie zimowym 2020/2021.
Numer referencyjny: ZP.271.16.2020
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny -Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na
które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem przetargu jest wybór
Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi
polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sołectwach Ząb i
Bustryk w sezonie zimowym 2019/2020 – 18,9 km dróg (+/-) 10% km
oraz 2,16 km chodników (+/-) 10% km. Zakres prac obejmuje: a)
odśnieżanie dróg i chodników, b) posypywanie dróg w celu
usunięcia śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości
pośniegowej, śliskości śniegowej), c) odśnieżanie placów, d)
załadowanie i wywóz śniegu z poboczy w miejsca nie kolidujące z
ruchem pojazdów i pieszych, e) usunięcie pozostałych materiałów
szorstkich po zakończeniu sezonu odśnieżania (sprzątanie po
zimie), f) prowadzenie dyżurów w celu sprawnego przeprowadzania
akcji zimowego utrzymania dróg. - zgodnie z załączoną
specyfikacją techniczną zimowego utrzymania dróg i wykazem dróg
stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający jest upoważniony
do wprowadzenia zmian w zakresie ilości usług objętych umową –
wydłużenia lub skrócenia liczby km dróg i chodników o 10% w
stosunku do wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. Zmiany takie
nie będą powodowały zmiany cen za świadczone usługi.
II.5)
Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
|
Kod CPV |
|
90630000-2 |
|
90611000-3 |
II.6) Całkowita
wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2021-04-30
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2021-04-30 |
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje
lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną zdolność techniczną tzn.: złożą wykaz
narzędzi i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- w szczególności należy dysponować sprzętem: -piaskarka
samochodowa z napędem 4x4 i pługiem stalowym z dociskiem i nakładka
gumową - 1 szt. -ciągnik z napędem 4x4 lub mniejszy samochód z
napędem 4x4, wyposażony w piaskarkę i pług stalowy z dociskiem i
nakładką gumową - 1 szt. -spycharka -1 szt., ładowarka ( do
załadunku śniegu) -1 szt. lub spycharko-ładowarka – 1szt.
-samochód skrzyniowy - 1 szt. -pług wirnikowy – 1 szt. -pojazd do
usuwania śniegu z chodników, dostosowany do szerokości chodnika –
1 szt..
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie
lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i
nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu
tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu -Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji -Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga ! Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego Podwykonawcy dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz narzędzi
i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – zał. Nr 6,
w szczególności należy dysponować sprzętem: -piaskarka
samochodowa z napędem 4x4 i pługiem stalowym z dociskiem i nakładka
gumową - 1 szt. -ciągnik z napędem 4x4 lub mniejszy samochód z
napędem 4x4, wyposażony w piaskarkę i pług stalowy z dociskiem i
nakładką gumową - 1 szt. -spycharka -1 szt., ładowarka ( do
załadunku śniegu) -1 szt. lub spycharko-ładowarka – 1szt.
-samochód skrzyniowy - 1 szt. -pług wirnikowy – 1 szt. -pojazd do
usuwania śniegu z chodników, dostosowany do szerokości chodnika -1
szt. (Dowodem jest wykaz sprzętu).
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy
podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga
się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej - Nie
Złożenie oferty
wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników
umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników
umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów
elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia
ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
termin płatności faktury |
20,00 |
|
czas reakcji |
20,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony) -Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu
ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na
temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej,
na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy: Tak
W oparciu o art.144 ustawy Zamawiający
informuje, że: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić
za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem
nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na
zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 2. Zamawiający
dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy: a) w
przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie
usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku
zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego
zmieniającego stawkę podatku VAT, b) z powodu zaistniałej omyłki
pisarskiej lub rachunkowej, c) z powodu uzasadnionych zmian zakresie
sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje (na piśmie)
Zamawiający, d) z powodu zmiany zakresu przedmiotu zamówienia
zleconego Wykonawcy oraz zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy
(tj. wydłużenia lub skrócenia) wynikających z konieczności
uwzględnienia warunków atmosferycznych po wszczęciu niniejszego
postępowania, e) zmiany właściciela firmy oraz innych nieistotnych
zmian dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, f) siły
wyższej. 3. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów
wynikające z powodu siły wyższej nie będą traktowane jako
niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie będą
podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę
poniesioną przez drugą stronę. 4. Pojęcie siły wyższej oznacza
wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w
przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące
się poza realną kontrolą stron i których nie można było
przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione,
nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę
wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń.
Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary
powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie,
strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem
natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień
niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób
udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-07,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Poronin, 2020-08-28
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Anita Żegleń
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents