Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zimowe
utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Murzasichle i Małe Ciche w
2019 roku – Część II.
Ogłoszenie nr 502883-N-2019
z dnia 2019-01-11 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
O zamówienie mogą ubiegać się
wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie
jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych - Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania -Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
- Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej -Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin,
krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa
Piłsudskiego 5 , 34520 Poronin, woj. małopolskie,
państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail usc@poronin.pl,
faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i
bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL) -Tak
www.poronin.pl
Adres strony internetowej, na
której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia -Tak
www.poronin.pl
Dostęp do dokumentów z
postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem -Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie - Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin,
ul. Józefa Piłsudskiego 5
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne -Nie
Nieograniczony, pełny,
bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie
Murzasichle i Małe Ciche w 2019 roku – Część II.
Numer
referencyjny: ZP.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny -Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu
zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz
Zamawiającego usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg
gminnych w sołectwie Murzasichle i Małe Ciche w 2019 roku – ilość
dróg w km 14,9 (+/- 10% w km). Zakres robót obejmuje: a)
Odśnieżanie dróg, b) Posypywanie dróg w celu usunięcia śliskości
zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, śliskości
śniegowej), c) Odśnieżanie placów, d) Załadowanie i wywóz
śniegu z poboczy w miejsca nie kolidujące z ruchem pojazdów i
pieszych, e) Usunięcie pozostałych materiałów szorstkich po
zakończeniu sezonu odśnieżania (sprzątanie po zimie), f)
Prowadzenie dyżurów w celu sprawnego przeprowadzania akcji zimowego
utrzymania dróg. - zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną
zimowego utrzymania dróg i wykazem dróg stanowiącą załącznik nr
9 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe
kody CPV:
|
Kod CPV |
|
90630000-2 |
|
90611000-3 |
II.6) Całkowita wartość
zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia)
: ----
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości
lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na
który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2019-04-20
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2019-04-20 |
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie
stawia warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia
warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną zdolność
techniczną tzn.: złożą wykaz narzędzi i urządzeń technicznych
koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami - w szczególności należy dysponować
sprzętem - conajmniej: - ciągnik z napędem 4x4, lub mniejszy
samochód z napędem 4x4, wyposażony w piaskarkę i pług stalowy z
dociskiem i nakładką gumową - 1 szt. - ładowarka ( do załadunku
śniegu) -1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w
ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone
w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji - Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz narzędzi i urządzeń
technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami – zał. Nr 6 w szczególności
należy dysponować sprzętem – co najmniej: -ciągnik z napędem
4x4, lub mniejszy samochód z napędem 4x4, wyposażony w piaskarkę
i pług stalowy z dociskiem i nakładką gumową - 1 szt. -ładowarka
( do załadunku śniegu) -1 szt.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW
SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać
informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej - Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się
tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
termin płatności faktury |
20,00 |
|
czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
- Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na
temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W
oparciu o art.144 ustawy Zamawiający informuje, że: 1. Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie. 2. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmiany zawartej umowy: a) w przypadku zmiany
obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie usług będących
przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki
następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego
stawkę podatku VAT. b) z powodu zaistniałej omyłki pisarskiej lub
rachunkowej, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu
wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego
lub Wykonawcę, które zaakceptuje (na piśmie) Zamawiający, d) z
powodu zmiany zakresu przedmiotu zamówienia zleconego Wykonawcy oraz
zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (tj. wydłużenia lub
skrócenia) wynikających z konieczności uwzględnienia warunków
atmosferycznych po wszczęciu niniejszego postępowania.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-01-21, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki,
w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie.
Poronin, 2019-01-11
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Anita Żegleń
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents