ZP.271.10.2019
Poronin, 2019-06-03
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
przetargu nieograniczonego
Zamawiający: Gmina Poronin, Urząd Gminy Poronin
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
e-mail: usc@poronin.pl
Zamawiający uprzejmie informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewid. 5628/2, 5019/1, 5019/2, 5019/3 , 5021/2 w Małem Cichem w km 0+000-0+320.
Ogłoszenie nr 548401-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.
zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) zostało unieważnione.
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający aktualnie nie może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Anita Żegleń