Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Modernizacja
drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewid. 5628/2, 5019/1, 5019/2,
5019/3 , 5021/2 w Małem Cichem w km 0+000-0+320.
Ogłoszenie
nr 568428-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy
Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania -Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie
przez zamawiających - Nie
Jeżeli tak, należy
wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej -Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Poronin, krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul.
Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin, woj.
małopolskie, państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail
usc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres strony
internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp
do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są
ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków
między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający,
czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL) - Tak
www.poronin.pl
Adres strony
internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia - Tak
www.poronin.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem - Nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie - Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny
sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa
Piłsudskiego 5
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do
gruntów rolnych nr ewid. 5628/2, 5019/1, 5019/2, 5019/3 , 5021/2 w
Małem Cichem w km 0+000-0+320.
Numer referencyjny:
ZP.271.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia przeprowadzono dialog techniczny - Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości
składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na
części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na
które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane obejmujące modernizację drogi dojazdowej do gruntów
rolnych nr ewid. 5628/2, 5019/1, 5019/2, 5019/3 , 5021/2 w Małem
Cichem w km 0+000-0+320. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe
przy liniowych robotach ziemnych - rozebranie nawierzchni z płyt
drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem
(materiał zamawiającego) - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30
cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników -
warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny
o szer. 4,0 m - warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 15
cm - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - wykopy
oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład
w gruncie kat. III - wykop pod kanalizację deszczową - podłoża
pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm - kanały z
rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm- wraz z zasypką
materiałem przepuszczalnym - obsypka rurociągów z materiałów
sypkich gr. 30 cm - studnie rewizyjne z kręgów betonowych i
żelbetowych o śr. 1000 mm wykonywane metodą studniarską w gruncie
kat. I-II - głębokość 3 m - studnia kompletna z odstojnikiem wraz
z podłączeniem projektowanych krat typu Acodrein D400 szerokości
min 30cm - ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 20 cm na
podsypce cementowo-piaskowej - odwodnienie liniowe szerokości min
30cm z kratą żeliwną D400 - głębokość min 30cm - przewierty o
długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 80/120 rurami o
śr. 800-1000 mm w gruntach kat. III-IV - rura ochronna na rurę fi
600mm pod drogą gminną - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami
podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III - wykop pod
kanalizację deszczową - podłoża pod kanały i obiekty z
materiałów sypkich grub. 20 cm - obsypka rurociągów z materiałów
sypkich gr. 30 cm - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr.
zewn. 600 mm – interpolacja - zbrojenie konstrukcji monolitycznych
prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. do 14 mm
(zbrojenie studni wlotowej) - deskowanie tradycyjne ścian prostych
betonowych lub żelbetowych - betonowanie ścian prostych zbrojonych
w deskowaniu tradycyjnym - wykonanie bruku z kamienia naturalnego,
średniego na koronach budowli o powierzchniach sferycznych -
mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
podbudowy lub nawierzchni - nawierzchnie z mieszanek
mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)
- warstwa profilowa - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją
asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej;
zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - zabezpieczenie geosiatką nawierzchni
asfaltowej przed spękaniami odbitymi - nawierzchnie z mieszanek
mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o
grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - nawierzchnia z tłucznia
kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu
12 cm pobocza - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
- istniejąca kanalizacja sanitarna.
II.5) Główny kod
CPV: 45233142-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2019-10-31
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje
lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– to w tym okresie – wykonali co najmniej dwie roboty budowlane
odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot
zamówienia tj. wykonanie robót polegających na budowie,
modernizacji, remoncie lub przebudowie dróg o długości co najmniej
300m i wartości co najmniej 200.000,00 zł każda, która zostanie
potwierdzona dowodami określającymi, że usługa została wykonana
w sposób należyty i prawidłowo ukończona.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji - Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym
okresie – wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające
swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.
wykonanie robót polegających na budowie, modernizacji, remoncie lub
przebudowie dróg o długości co najmniej 300m i wartości co
najmniej 200.000,00 zł każda,, która zostanie potwierdzona
dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób
należyty i prawidłowo ukończona.
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kosztorys ofertowy. Ewentualnie pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej -
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników
umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników
umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą
zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony) - Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu
ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na
temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat
partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy: Tak
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu
pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w
przypadku, i na zasadach określonych w niniejszym paragrafie: 1.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia
określonego w ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki
podatku VAT za wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem
niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem
wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
2. Na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego może być
przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia,
w formie aneksu, z uwzględnieniem przepisów o finansach
publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ
na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot
przez zamawiającego, b. szczególnie niesprzyjających warunków
atmosferycznych, c. zmian dokumentacji projektowej, zmian kierownika
budowy lub właściciela firmy, oraz innych nieistotnych zmian
dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, d. siły wyższej.
3. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z
powodu siły wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie
zobowiązań określonych Umową i nie będą podlegały
jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez
drugą stronę. 4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie
wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które
mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną
kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które,
choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu
przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków
dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie
wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany,
trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub
branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Zamawiający zastrzega
sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w
przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy
oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-07-18, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie .
Dół
formularza
Początek formularza
Dół formularza
Dół formularza
Początek formularza
Dół formularza
Poronin, 2019-07-03
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Anita Żegleń
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents