Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zakup i
sukcesywna dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych Gminy
Poronin w sezonie grzewczym 2018/2019.
Ogłoszenie nr
622295-N-2018 z dnia 2018-09-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania - Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
- Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej - Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin,
krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa
Piłsudskiego 5 , 34520 Poronin, woj. małopolskie,
państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail usc@poronin.pl,
faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL) Tak -
www.poronin.pl
Adres strony internetowej, na
której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia - Tak
www.poronin.pl
Dostęp do dokumentów z
postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem -Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie -
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne - Nie
Nieograniczony, pełny,
bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do
placówek oświatowych Gminy Poronin w sezonie grzewczym 2018/2019.
Numer referencyjny: ZP.271.25.2018
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny - Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu
zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do 2 szkół
Gminy Poronin w sezonie grzewczym 2018/2019 tj.: 1) Szkoła
Podstawowa im. Heleny Marusarzówny w Zębie , adres: ul. św. Anny
1/3 ,34-521 Ząb, 2) Szkoła Podstawowa im. Antoniny Tatar w Suchem,
adres Suche 115 a, 34-520 Poronin. Przewidywana, szacunkowa ilość
zamówienia oleju opałowego dla wszystkich szkół wynosi łącznie
50 000 litrów, w tym: 1) 35.000 litrów dla Szkoły Podstawowej w
Zębie, max ilość jednorazowej dostawy 5.000 litrów, 2) 15.000
litrów dla Szkoły Podstawowej w Suchem, max ilość jednorazowej
dostawy 2.600 litrów, Koszt dowozu oleju do każdej ze szkół
ponosi dostawca. Koszt dowozu powinien być zawarty w cenie za 1
litr. Olej ma spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024
„Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego
lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii
z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących
zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków,
w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14
grudnia 2016 r. poz. 2008). Olej ma spełniać wymagania
Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w
sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010
r., Nr 157, poz. 1054).
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość bez
VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub
zakończenia: 2019-04-30
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2019-04-30 |
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na obrót
paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2018 r.,
poz. 755 ze zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone
w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji - Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzona kopia koncesji
na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z
2018 r., poz. 755 ze zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi
zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ewentualnie pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać
informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej - Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się
tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
czas dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
-Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu
przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy
w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu
stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w
przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie
dostaw lub usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim
przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Na wniosek Wykonawcy
i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania
przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z
uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie
opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu
umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot przez zamawiającego, b.
szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. zmian
dokumentacji projektowej, zmian kierownika budowy lub właściciela
firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek
zamawiającego lub wykonawcy, d. siły wyższej. 3. Wszelkie
opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły
wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań
określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek
odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę.
4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące
lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na
realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i
których nie można było przewidzieć lub, które, choć
przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez
Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla
uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia,
jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi,
promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający
dłużej niż 5 dni. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo
rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia
lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu
będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące
ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-10-04, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki,
w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie
Poronin, 2018-09-26
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Bronisław Stoch
Do pobrania:
SIWZ olej szkoły
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents