ZP.271.7.2018 Poronin, 2018-06-26
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
przetargu nieograniczonego
Zamawiający: Gmina Poronin, Urząd Gminy Poronin
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
www.poronin.pl
e-mail: usc@poronin.pl
Zamawiający uprzejmie informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Poronin.”
Ogłoszenie nr 570742-N-2018 z dnia 2018-06-11 r.
zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zostało unieważnione.
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Bronisław Stoch