Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Udzielenie
i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000,00 zł.
Ogłoszenie nr 656989-N-2018 z dnia 2018-12-04 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych -
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania - Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
- Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej -Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin, krajowy numer
identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego 5
, 34520 Poronin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel.
182 074 112, e-mail usc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (URL): www.poronin.pl
Adres profilu
nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie
są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL) -Tak
www.poronin.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia - Tak
www.poronin.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem - Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie
- Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa
Piłsudskiego 5
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp
do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie
i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000,00 zł.
Numer referencyjny: ZP.271.35.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia przeprowadzono dialog techniczny -
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Udzielenie
i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.700.000,00
(słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) w latach
2018-2026 przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu
zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.5)
Główny kod CPV: 66113000-5
II.6)
Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub
zakończenia: 2026-12-31
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2026-12-31 |
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie uprawniające do
wykonywania czynności bankowych wydana przez Komisję Nadzoru
Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 2008r. Prawo bankowe
(Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub w przypadku gdy
Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje
Nadzoru Bankowego – kserokopię innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych. –
co zostanie potwierdzone dowodami.
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie
stawia warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - Tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji - Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga ! Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Kopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) zezwolenia
uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydana przez
Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 2008r.
Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub w
przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego
przez Komisje Nadzoru Bankowego – kserokopię innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania
czynności bankowych.
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ewentualnie pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium: Nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w
postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się
złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - Nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na
której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest
przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja
będzie prowadzona:
Należy wskazać
elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej
i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
98,00 |
|
Termin uruchomienia kredytu |
2,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony) - Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia
na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
W oparciu o art.144 ust.1 ustawy Zamawiający informuje, że:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu
stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany, tylko i wyłącznie w przypadku dotyczącym możliwości
zmiany harmonogramu i wysokości rat kapitałowych oraz okresu spłat
rat - ze względu na niekorzystną sytuację Zamawiającego.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> język polski
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
Poronin, 2018-12-04
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Anita Żegleń
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents