Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Domu Nauczyciela w Małem Cichem na filie GOK Poronin.”
Ogłoszenie nr 631484-N-2018 z dnia 2018-10-03 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Tak
Nazwa projektu lub programu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania -Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
- Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej -Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin,
krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa
Piłsudskiego 5 , 34520 Poronin, woj. małopolskie,
państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail usc@poronin.pl,
faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i
bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)- Tak
www.poronin.pl
Adres strony internetowej, na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia -
Tak
www.poronin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania
jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
-Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać: Elektronicznie - Nie
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres:
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne - Nie
Nieograniczony, pełny,
bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przebudowa budynku Domu Nauczyciela w Małem Cichem
na filie GOK Poronin.
Numer referencyjny: ZP.271.26.2018
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny - Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert
częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie
prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może
zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zadanie realizowane w ramach
projektu „Przestrzeń dla nas: stworzenie przestrzeni i oferty
czasu wolnego oraz miejsca aktywizacji i integracji społecznej dla
mieszkańców Gminy Poronin (Sieć GOK) – Komponent 1. Gminny
Ośrodek Kultury w Poroninie, Komponent 2. Filia GOK W Małem Cichem
oraz Komponent 4. Filia GOK W Suchem - utworzenie Poroniańskiego
Centrum Kultury i Dziedzictwa Podhala w Suchem” współfinansowanego
z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na
lata 2014-2020. Zadanie w szczególności obejmuje: : 1. Przebudowa
budynku Domu Nauczyciela w Małem Cichem na filię GOK w Poroninie.
Wymiar budynku: wysokość średnia - 11, 90 m, szerokość elewacji
frontowej - 12,29 m, szerokość traktu - 9,35 m, długość - 9,35 m
Zestawienie powierzchni: pow. zabudowy- 112,0 m2, pow. użytkowa -
usługowa- 271,9 m2, pow. całkowita- 369,2 m2, pow. wewnętrzna -
307,7 m2, kubatura- 1197,07 m3. Każdy z poziomów posiada niezbędną
komunikację tj. korytarze i klatki schodowe. Obiekt będzie pełnił
funkcję świetlicy: - Poziom Piwnic – przeznaczenie - część
gospodarcza - ściany istniejące. Wykonać należy: podbicie ław
fundamentowych i przemurowanie narożnika w tym podbicie betonem ław
lub ścian fundamentowych - 26,64 m3 oraz wymiana ścian
fundamentowych w wykonanym uprzednio wykopie - 5,266 m3 Poziom
Parteru - na parterze zaprojektowano główne wejście do budynku,
komunikację, wc dla osoby niepełnosprawnej ruchowo i wc z
przedsionkiem oraz świetlicę (komunikacja 21,1m 2, WC 4,1 m2,
przedsionek 1,9 m2, WC 1,7 m2, świetlica 65,6 m2) - Parter: Wykonać
należy roboty murowe i żelbetowe, w tym: izolacje cieplne i
przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych gr 10cm - 64,05 m2, schody
żelbetowe, proste na płycie grubości 8•cm, beton podawany pompą
- 3,7 m2, płyty żelbetowe, stropowe płaskie, grubość 15•cm,
beton podawany pompą - 9,2 m2, zbrojenie konstrukcji żelbetowych
elementów budynków i budowli, pręty stalowe okrągłe żebrowane,
Fi 8-14•mm - 1,12 t, ściany budynków wielokondygnacyjnych z
pustaków ceramicznych (pióro i wpust), ściana grubości 30•cm
-120 m2, grubości 25 cm- 23,0 m2. zbrojenie konstrukcji żelbetowych
elementów budynków i budowli, pręty stalowe okrągłe żebrowane,
Fi 8-14•mm - 1,515 t, o fi=16 mm i większw -0,379t, komin
systemowy -12 m - Poziom Poddasza – na piętrze zaprojektowano
komunikację, zaplecze świetlicy oraz świetlicę w tym komunikacja
18,4 m2, zaplecze 6,8 m2, świetlica 62,3 m2. Wykonać należy roboty
murowe i żelbetowe (ściany z pustaków o grub. 30 cm - 119,5 m2, o
grub. 25 cm - 19,1 m2, kanały z pustaków wentylacyjne 24 m dł.,
ścianka skośna z żebrami usztywniającymi -14,61 m2, belki i
podciągi żelbetowe 1,53 m3, zbrojenie konstrukcji żelbetowych 0,9
t. - Poziom Strychu - na strychu usytuowano pomieszczenie techniczne
(wentylatornię o pow 14,0 m2) dostępne poprzez właz w stropie EI
30. W ramach przebudowy należy wykonać roboty instalacyjne w tym:
instalacje elektryczne (wykonanie kompletnej instalacji
elektrycznej), instalacje wodociągową i kanalizacyjną, instalację
c.o., wentylację mechaniczną oraz kanalizację deszczową. Obiekt
należy dostosować dla osób niepełnosprawnych ruchowo w części
parteru - poprzez zastosowanie odpowiedniej stolarki (brak progów
oraz odpowiednie światło przejścia). Dojście do obiektu odbywać
się będzie poprzez chodnik o nachyleniu nie większym niż 6%
umożliwiającą dostęp osoby niepełnosprawnej do budynku
świetlicy. 2. Roboty związane z infrastrukturą drogową obejmujące
przebudowę drogi dojazdowej i odwodnienia liniowego powierzchniowego
w granicach istniejącego pasa drogowego na działce ewid. nr 5624.
Roboty obejmują: Wymiana odwodnienia powierzchniowego pomiędzy
drogą dojazdową a ogrodzeniem o pow. 72,52m, remont drogi
asfaltowej wraz z podbudową (o pow. 298,8 m2), remont ciągu
kołowego wymiana nawierzchni wraz z podbudową (o pow.81,1 m2, dł.
24,33 m) 3. Roboty zewnętrzne: - Plac zabaw - rozebranie nawierzchni
z mieszanek mineralno-bitumicznych, wywiezienie i utylizacja asfaltu,
koryta wykonywane na całej mechanicznie, grunt kategorii I-IV,
wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod huśtawkę i
sześciokąt, dostawa i montaż 2 zestawów zabawowych, dostawa i
montaż huśtawki wahadłowej, dostawa i montaż bez oparcia z
oponami, rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników
darniowych darniowaniem pełnym, na terenie płaskim, z nawożeniem,
ziemia żyzna, trawnik z rolki. - Rozbiórka boiska asfaltowego o
pow. 20,3 m2 - rozebranie nawierzchni z mieszanek
mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni, wywiezienie
i utylizacja asfaltu, wykonanie koryt na całej szerokości
mechanicznie, wywóz gruzu spryzmowanego samochodami
samowyładowczymi, rozścielenie ziemi urodzajnej, teren płaski
ręcznie z transportem taczkami, wykonanie trawników darniowych
darniowaniem pełnym, na terenie płaskim, z nawożeniem, ziemia
żyzna - trawnik z rolki. - Remont ogrodzenia - rozebranie ogrodzenia
z siatki na słupkach stalowych i żelbetowych, na słupkach
metalowych obetonowanych - 114,81 m2. Demontaż bram, roboty
rozbiórkowe elementów betonowych, wywóz gruzu spryzmowanego,
wykonanie cokołów z fundamentami, dostawa i montaż słupów
ogrodzeniowych, ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych
obsadzonych w gniazdach cokołów, osadzenie przęseł z siatki w
ramach z kształtowników, montaż siatki polipropylenowej. - Remont
ciągów pieszych - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej-112,6
m2, rozebranie krawężników wtopionych i obrzeży trawnikowych,
obrzeża 8x30•cm na podsypce piaskowej, wykonanie koryta na całej
szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV,
roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi, profilowanie i
zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonanie podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, wykonanie
ławy pod krawężniki, wykonanie obrzeży betonowych, chodniki z
kostki betonowej. 4. Wyposażenie 2 świetlic Należy dostarczyć
następujące wyposażenie: stół świetlicowy – 8 szt., krzesła
– 40 szt., zestaw mebli – dł. zestawu ok. 3,80 m, biurko – 2
szt., krzesło obrotowe - 2 szt., stolik komputerowy – 1 szt.
zestaw multimedialny -1szt, krzesło obrotowe na kółkach z
regulacją wysokości – 1szt., zestaw kostek świetlicowych – 2
szt., gruszki – kształtki rehabilitacyjne – 4 szt. Szczegółowe
parametry zostały określone w załącznikach technicznych do SIWZ.
Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został
użyty: znak towarowych, nazwa własna lub patent należy przez to
rozumieć iż zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia
i można zastosować rozwiązania czy materiały równoważne.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
|
Kod CPV |
|
45111200-0 |
|
45233260-9 |
|
45340000-2 |
|
43325000-7 |
|
39160000-1 |
II.6) Całkowita wartość
zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu,
wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane
będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-15
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2019-11-15 |
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie
stawia warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia
warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie –
wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim
rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie
robót polegających na budowie, remoncie, modernizacji lub
przebudowie budynków oraz infrastruktury zewnętrznej o wartości co
najmniej 1.000.000,00 zł każda, która zostanie potwierdzona
dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób
należyty i prawidłowo ukończona.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone
w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji - Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga ! Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie –
wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim
rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie
robót polegających na budowie, remoncie, modernizacji lub
przebudowie budynków oraz infrastruktury zewnętrznej o wartości co
najmniej 1.000.000,00 zł każda, która zostanie potwierdzona
dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób
należyty i prawidłowo ukończona. (Dowodami są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW
SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć kosztorys zawierający wszystkie składniki cenotwórcze wykonany na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 10 do SIWZ oraz wykazu wyposażenia w formie załączonej tabelki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium - 5.000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać
informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej - Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się
tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja
będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości
będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną
udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki
będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące
przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów
aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
termin płatności faktury |
20,00 |
|
gwarancja |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
- Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu
przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy
w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu
stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w
przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie
robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim
przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Na wniosek Wykonawcy
i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania
przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z
uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie
opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu
umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot przez zamawiającego, b.
szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. zmian
dokumentacji projektowej, zmian kierownika budowy lub właściciela
firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek
zamawiającego lub wykonawcy, d. siły wyższej. 3. Wszelkie
opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły
wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań
określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek
odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę.
4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące
lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na
realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i
których nie można było przewidzieć lub, które, choć
przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez
Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla
uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia,
jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi,
promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający
dłużej niż 5 dni. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo
rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia
lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu
będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące
ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-10-22, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki,
w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie
Poronin, 2018-10-03
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Bronisław Stoch
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents