Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Świadczenie
usługi dowozu uczniów do szkół z terenu gminy Poronin w roku
szkolnym 2018/2019.
Ogłoszenie
nr 598508-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy
Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania - Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
- Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej -
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin,
krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul.
Józefa Piłsudskiego 5 , 34520 Poronin,
woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 074 112,
e-mail usc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres
strony internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym
można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli
dotyczy)
:
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL) Tak:
www.poronin.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
-Tak
www.poronin.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem -
Nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie
- Nie
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny
sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin ul.
Józefa Piłsudskiego 5
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny
dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
usługi dowozu uczniów do szkół z terenu gminy Poronin w roku
szkolnym 2018/2019.
Numer
referencyjny: ZP.271.15.2018
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny - Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części: Tak
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do: wszystkich
części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań )
a
w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym
dowozie-odwozie uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku
szkolnym 2018/2019 z podziałem na 3 części obejmujące przewóz
uczniów na 3 trasach. Przewidywana ilość dni roboczych w roku
szkolnym wynosi: 185 dni. Przewidywana ilość uczniów objętych
dowozem : 94 osoby. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu
jak również inne szczegóły, należy uzgodnić z Dyrektorami
poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.
Szczegółowe warunki dowozu uczniów wspólne dla trzech części
zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
II.5)
Główny kod CPV: 60100000-9
II.6)
Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość
bez VAT:
II.7) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2019-06-30
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2019-06-30 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy, którzy posiadają licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z
dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017 r. poz.
2200).
III.1.2) Sytuacja
finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym
zakresie.
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Wykonawca posiada potencjał techniczny tj. min. 1
pojazd przeznaczony do przewozu osób o liczbie miejsc siedzących:
co najmniej dla części 1 – 25 osobowe, dla części 2 – 29
osobowe, dla części 3 - 14 osobowe, plus kierowca i opiekun. Każdy
pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie
OC, zapewniające wykonanie przewozów w odpowiednich warunkach
bezpieczeństwa, higieny i wygody Przewóz powinien być realizowany
zgodnie z ustawą Prawo przewozowe i ustawą Prawo o ruchu drogowym.
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza świadczenie
usług przez pojazd wyposażony w 1 miejsce do przewozu wózka
inwalidzkiego w przypadku, gdy tylko 1 osoba wymagałaby takiego
przewozu. Wyrażenie zgody na dowożenie pojazdem ze zmniejszoną
liczbą miejsc do przewozu wózków inwalidzkich nie wymaga zmiany
umowy w formie aneksu.
Zamawiający wymaga od wykonawców
wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - Tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji -
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga ! Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz
sprzętu koniecznego do realizacji zamówienia - wzór wykazu stanowi
załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca posiada potencjał techniczny tj.
min. 1 pojazd przeznaczony do przewozu osób o liczbie miejsc
siedzących: co najmniej dla części 1 – 25 osobowe, dla części
2 – 29 osobowe, dla części 3 - 14 osobowe, plus kierowca i
opiekun. Każdy pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne
oraz ubezpieczenie OC, zapewniające wykonanie przewozów w
odpowiednich warunkach bezpieczeństwa, higieny i wygody Przewóz
powinien być realizowany zgodnie z ustawą Prawo przewozowe i ustawą
Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia
dopuszcza świadczenie usług przez pojazd wyposażony w 1 miejsce do
przewozu wózka inwalidzkiego w przypadku, gdy tylko 1 osoba
wymagałaby takiego przewozu. Wyrażenie zgody na dowożenie pojazdem
ze zmniejszoną liczbą miejsc do przewozu wózków inwalidzkich nie
wymaga zmiany umowy w formie aneksu.
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy ewentualnie dołączyć pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania
zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych: Nie
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej -
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna
liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się
pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane
jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) -
Nie
Należy podać adres
strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego
sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w
zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
30,00 |
|
Aspekt ekologiczny (standard emisji spalin) |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) -
Tak
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów
negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy
opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w
przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie
usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku
zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego
zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Wszelkie opóźnienia i
niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej nie będą
traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie
będą podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę
poniesioną przez drugą stronę. 3. Pojęcie siły wyższej oznacza
wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w
przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące
się poza realną kontrolą stron i których nie można było
przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione,
nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę
wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń.
Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary
powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie,
strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem
natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień
niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia
umowy.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-08-10,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język
polski
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane - Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Numer trasy 1 |
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Nazwa trasy: Stasikówka - Małe Ciche-
Majerczykówka – Budzowa- SP MURZASICHLE Długość trasy : DOWÓZ
16,5 KM 2 RAZY DZIENNIE ODWÓZ 16,5 KM 2 RAZY DZIENNIE Maksymalna
ilość osób przewidywanych do jednorazowego przewozu (pasażerów):
25 Łącznie do przewozu 51 osób.
2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części
zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w
miesiącach:
okres w dniach:
data
rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5)
Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
czas podstawienia pojazdu zastępczego |
30,00 |
|
aspekt ekologiczny |
10,00 |
|
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Numer trasy 2 |
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Nazwa trasy Nowe Bystre Dudkówka – SP Nowe Bystre
Długość trasy : DOWÓZ 8,2 KM ODWÓZ 8,2 KM Maksymalna ilość
osób przewidywanych do jednorazowego przewozu (pasażerów): 29
Łącznie do przewozu 29 osób.
2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części
zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w
miesiącach:
okres w dniach:
data
rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria
oceny ofert:
|
Kryterium |
Znaczenie |
|
cena |
60,00 |
|
czas podstawienia pojazdu zastępczego |
30,00 |
|
aspekt ekologiczny |
10,00 |
|
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Numer trasy 3 |
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Nazwa trasy -Poronin-Ząb- Nowe Bystre –
Czerwienne SSP, SPSK , KSP Długość trasy: DOWÓZ 28 KM ODWÓZ 28
KM Maksymalna ilość osób przewidywanych do jednorazowego przewozu
(pasażerów): 14 Łącznie do przewozu 14 osób. Odbiór uczniów z
miejsca zamieszkania. Jeden pojazd posiadający min.13 miejsc
siedzących dla pasażerów oraz dodatkowo umożliwiający
jednoczesny przewóz 1 osoby na wózku inwalidzkim(rozłożonym),
wyposażony dodatkowo w urządzenie umożliwiające wprowadzenie
wózka do pojazdu oraz mocowania dla wózka na czas trwania
przewozów-wymiary wózka : szer.70 cm,dł.120cm. W jednym przypadku
dojazd do posesji, z której należy odebrać a następnie dowieźć
ucznia; w Nowem Bystrem jest utrudniony szerokość drogi dojazdowej
od 2,5m do 3m w związku z powyższym zamawiający dopuszcza
realizację zamówienia przez dwa pojazdy. Dowóz i odwóz uczniów z
niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w
związku z tym konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w
tym celu dyspozycyjność
2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części
zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w
miesiącach:
okres w dniach:
data
rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5)
Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium |
Znaczenie |
|
aspekt ekologiczny |
10,00 |
|
cena |
60,00 |
|
czas podstawienia pojazdu zastępczego |
30,00 |
Poronin, 2018-08-02
Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Bronisław Stoch
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents