Twoje miejsce w górach
ZAPRASZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
„Odbiór
i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu Gminy Poronin.”
Ogłoszenie
nr 563507-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie
Nazwa
projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
-
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania - Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
-
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
-
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I.
1) NAZWA I ADRES:
Gmina
Poronin, krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul.
Józefa Piłsudskiego 5 , 34520 Poronin,
woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 074 112,
e-mailusc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres
strony internetowej (URL):
www.poronin.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym
można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy) :
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
- Tak : www.poronin.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
-Tak
www.poronin.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
-Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
- Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny
sposób: pisemnie
Adres: 34-520 Poronin, ul.
Józefa Piłsudkiego 5
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny
dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór
i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu Gminy Poronin.
Numer
referencyjny:
ZP.271.6.2018
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
-
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części: Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań )
a
w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy
Poronin – nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na
których powstają odpady. Usługi z zakresu odbioru i
zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych
przez właścicieli nieruchomości, zarówno niesegregowanych,
zmieszanych odpadów komunalnych (odpady kuchenne, kuchenne
zwierzęce, papier zabrudzony, zatłuszczony, kalki, tapety, odpady
higieniczne, pieluchy, szkło gospodarcze, porcelana, lustra, szyby
okienne i samochodowe, artykuły wykonane z połączenia tworzyw
sztucznych z innymi materiałami, butelki po olejach samochodowych,
styropian, guma, opakowania po środkach ochrony roślin, opakowania
po aerozolach, lakierach, dezodorantach, opakowania po olejach,
smarach, farbach i lakierach itp.) oraz odpadów gromadzonych i
zbieranych w sposób selektywny (odpady segregowane - papier,
tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania z tworzyw
sztucznych, opakowania z metalu, opakowania z papieru i tektury,
opakowania ze szkła, opakowania wielomateriałowe, kartony po
sokach, mleku) „odpady zielone - bio” – odpady kuchenne
ulegające biodegradacji roślinne (obierki, odpady roślinne itp.),
odpady ulegające biodegradacji roślinne (liście, trawy, gałęzie,
itp.), odpady z targowisk roślinne, inne frakcje odpadów
komunalnych zbierane i gromadzone selektywnie – „żużel,
popiół”). Zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, opony,
przeterminowane lekarstwa - „leki cytotoksyczne i cytostatyczne”,
„leki inne, odpady budowlano-rozbiórkowe - „odpady komunalne nie
wymienione w innych podgrupach, budowlano-rozbiórkowe wytworzone
przez mieszkańców zamieszkujących nieruchomość zbiera się i
usuwa na zasadach określonych w uchwale w sprawie dodatkowych usług
świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości. Odpady budowlano-rozbiórkowe
powstałe podczas odpłatnej usługi świadczonej przez
przedsiębiorcę (odpady z grupy 17) zbiera i usuwa wytwórca tych
odpadów przedsiębiorca świadczący usługę. Zamawiający na
podstawie analizy sprawozdań rocznych za gospodarowanie odpadami
komunalnymi, wojewódzkich i krajowych planów gospodarki odpadami
oraz przeprowadzonej analizy w tut. Urzędzie Gminy szacuje wielkość
przedmiotu zamówienia w okresie realizacji zamówienia w ilości ok.
4.000 ton odpadów z podziałem na: 1. odpady niesegregowane i mokre
– ok. 2.500 ton, 2. odpady zebrane selektywnie i suche – ok.
1.500 ton. Tabela zawiera dane dotyczące ilości budynków, liczby
mieszkańców oraz sezonowo turystów z terenu Gminy Poronin: Wieś
Ilość budynków Liczba mieszkańców na 31.12.2018r. Bustryk 240
856 Małe Ciche 180 498 Murzasichle 515 1470 Nowe Bystre 370 1396
Poronin 1380 3685 Suche 360 1234 Ząb 480 1729 Sezonowo na terenie
całej Gminy Poronin przebywa +/- 1.000.000 turystów rocznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 13
do niniejszego SIWZ.
II.5)
Główny kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe
kody CPV:
|
Kod CPV |
|
90511000-2 |
|
90512000-9 |
|
90513100-7 |
|
90514000-3 |
|
90533000-2 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość
bez VAT:
Waluta:
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp:
Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2019-03-31
|
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
|
2019-03-31 |
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: 1. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli
wykonawca wykaże, że posiada : a. zezwolenie na prowadzenie
działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych zgodnie z
obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach b. zaświadczenie o wpisie do rejestru zbierających zużyty
sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Marszałka
Województwa Małopolskiego. c. aktualny wpis do rejestru
działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Poronin,
zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach d. zezwolenie na odzysk i
unieszkodliwianie odpadów albo zezwolenia na przetwarzanie odpadów
o którym mowa w ustawie o odpadach. Ocena spełnienia powyższego
warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty dołączone
do oferty. 2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w
okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu
odpadów komunalnych o łącznej wielkości co najmniej 2000 ton za
okres kolejnych 12 miesięcy. W przypadku wykazania kilku usług,
zrealizowanych w ciągu 12 kolejnych miesięcy, na ilości mniejsze
niż wymagane, wielkości wynikające z tych dowodów będą sumowane
w celu oceny spełnienia wymaganego warunku. Ocena spełnienia
powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty
i oświadczenia dołączone do oferty.
Informacje
dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym
zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu dot. dysponowania potencjałem technicznym: a. bazę
magazynowo – transportową usytuowaną w Gminie Poronin lub w
odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Poronin, na
terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 25.01.2013r. w sprawie
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122), b. co
najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbioru zmieszanych odpadów
komunalnych – odpady mokre, bezpylne, z mechanizmem załadowczym i
funkcją kompaktującą o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej
6,5 tony, c. co najmniej jeden mały pojazd do odbioru zmieszanych
odpadów komunalnych - bezpyłowy dwu-napędowy z mechanizmem
załadowczym o dopuszczalnej masie całkowitej do 6,5 tony, d. co
najmniej jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów zbieranych
selektywnie – odpady suche- bezpylny, z mechanizmem załadowczym o
dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 6,5 tony, e. co najmniej
jeden mały pojazd przystosowany do odbioru odpadów suchych
zbieranych selektywnie z mechanizmem załadowczym o dopuszczalnej
masie całkowitej do 6,5 tony, f. co najmniej jeden pojazd
dwunapędowy, przystosowany do przewozu kontenerów typu KP o
pojemności 5,5-10m3, g. co najmniej jeden pojazd przystosowany do
przewozu odpadów wielkogabarytowych, h. co najmniej jeden pojazd do
odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Ocena spełnienia
powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane
oświadczenia dołączone do oferty.
Zamawiający wymaga
od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp)
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
-
Tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji
-
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca
jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a.
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania
wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego zał. nr 3 do siwz) b. zezwolenie
na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 27
kwietnia 2001r. o odpadach – Dz. U. z 2018r. poz. 21 t.j.) c. wpis
do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
prowadzonego przez Marszałka Województwa Małopolskiego. d. wpis do
rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy
Poronin. e. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu
odpadów komunalnych o łącznej wielkości co najmniej 2000 ton za
okres kolejnych 12 miesięcy. W przypadku wykazania kilku usług,
zrealizowanych w ciągu 12 kolejnych miesięcy, na ilości mniejsze
niż wymagane, wielkości wynikające z tych dowodów będą sumowane
w celu oceny spełnienia wymaganego warunku. f. wykaz narzędzi i
urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – zał. Nr 10.
g. oświadczenie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia, z określeniem zakresu udziału oraz charakteru
stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (jeżeli
dotyczy). h. oświadczenie dotyczące bazy magazynowo-transportowej –
zał. Nr 11.
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych: Nie
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej -
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna
liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się
pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane
jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) -
Nie
Należy
podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego
sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w
zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
|
Kryteria |
Znaczenie |
|
cena (ryczałtowa cena brutto za miesiąc zbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych) |
60,00 |
|
termin płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp
(przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów
negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Podział dialogu na etapy
w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy
opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W
oparciu o art.144 ust.1 ustawy Zamawiający informuje, że: 1. Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach
określonych w niniejszym paragrafie. 2. Zmiana postanowień w
zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: a.
ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b. zmiany
podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla
zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę
realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, c. w przypadku
zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz
rozporządzeń wykonawczych a także w przypadku zmian w prawie
miejscowym w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, które
będą miały bezpośredni wpływ na wykonywanie przedmiotu
zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy
w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego 4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem
natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień
niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia
umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-06-04,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:Nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
Poronin, 2018-05-24 Wójt Gminy Poronin
(-) mgr Bronisław Stoch
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie contents