Wójt Gminy Poronin
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
„Administrator Bezpieczeństwa Informacji”
Urząd Gminy Poronin,
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
SOiA-OrII.210.15.2017
1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: Administrator Bezpieczeństwa Informacji,
- wymiar czasu pracy: pełny etat, tj. 40 godzin tygodniowo.
2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane prawnicze, administracyjne, informatyczne,
- posiadać co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony danych osobowych,
- posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy potwierdzony świadectwami pracy,
- posiadać znajomość przepisów prawa:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922),
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2016 poz. 113 ze zm.),
- ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 ze zm.),
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Administrator Bezpieczeństwa Informacji,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie, oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
- posiadać biegłą znajomość obsługi komputera z zakresu MS Office.
3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
- znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, systematyczność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, punktualność, wysoka kultura osobista.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- Opracowywanie, wdrażanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
- Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych,
- Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdania dla Administratora Danych – Wójta Gminy Poronin.
- Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji (procedur, zarządzeń, instrukcji, regulaminów) opisującej sposób przetwarzania danych oraz zastosowane środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną na podstawie otrzymanych danych technicznych,
- Prowadzenie rejestru zbioru danych przetwarzanych przez Administratora Danych.
- Przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i przekazywanie ich do akceptacji Wójtowi Gminy –Administratorowi Danych oraz prowadzenie rejestru wydanych upoważnień,
- Zapoznanie i szkolenie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych,
- Nadzór i kontrola nad systemem zabezpieczeń danych osobowych w Urzędzie Gminy Poronin,
- Wyjaśnianie i dokumentowanie przypadków naruszenia zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Poronin,
w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2017 r. był wyższy niż 6%.
6. Informacja dodatkowa:
Osoba zatrudniona na stanowisku Administratora Bezpieczeństwa Informacji z dniem wejścia w życie przepisów unijnego rozporządzenia tj. z dniem 25 maja 2018 r. zostanie powołana na stanowisko Inspektora Danych Osobowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Poronin.
7. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV,
- kwestionariusz osobowy,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje, o których mowa w pkt 2,
- inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dodatkowych, o których mowa w pkt 3,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
- oświadczenie o niekaralności.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Poronin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Administratora Bezpieczeństwa Informacji” w terminie do dnia 6 grudnia 2017 r.
Uwaga: Prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze oraz prawo podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej zatrudnienia wyłonionego kandydata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Poronin oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci będą informowani o wyniku naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
Poronin, dnia 22 listopada 2017 r.
Z up. Wójta
(…) Andrzej Buńda
Zastępca Wójta