Wójt Gminy Poronin
ogłasza nabór na wolne
stanowisko pracy
„KOMENDANT
STRAŻY GMINNEJ”
Urząd Gminy Poronin,
34-520
Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
SOiA-OrII.210.4.2019
-
Określenie
stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór
:
-
nazwa stanowiska: Komendant Straży Gminnej,
-
wymiar czasu pracy: pełny etat, tj. 40 godzin tygodniowo.
-
Osoba ubiegająca się o
zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do
zatrudnienia na danym stanowisku:
-
posiadać obywatelstwo polskie,
-
mieć ukończone 21 lat,
-
posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o
szkolnictwie wyższym
i nauce, o kierunku lub specjalności:
bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie, administracja, prawo lub o
profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku
objętym naborem,
-
posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy,
-
posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym
stanowisku,
w tym być sprawnym pod względem fizycznym i
psychicznym,
-
cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
-
posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać
z pełni praw publicznych,
-
nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie, oraz nie
może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
-
posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej,
-
posiadać prawo jazdy kat. B.
-
Wymagania dodatkowe
związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany
jest nabór:
-
preferowany co najmniej trzyletni staż pracy w służbach
mundurowych policji lub straży gminnej/miejskiej, posiadanie
uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych,
-
znajomość aktów prawnych niezbędnych dla danego stanowiska oraz
problematyki bezpieczeństwa i porządku,
-
umiejętność kierowania zespołem, podejmowania decyzji i
organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, odporność
na stres, wysoka kultura osobista,
-
dobra znajomość topografii gminy,
-
ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich /gminnych
oraz szkolenie w zakresie kontroli ruchu drogowego,
-
wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów
w pakiecie Office oraz internetu,
-
umiejętność współpracy z różnymi podmiotami i środowiskami.
4. Zakres zadań
wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
-
realizacja
zdań zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
strażach gminnych (Dz. U. 2018 poz. 928 ze zm.), w szczególności:
-
ochrona
spokoju i porządku publicznego na terenie Gminy Poronin,
-
organizowanie
i nadzorowanie pracy podległych strażników,
-
prowadzenie
niezbędnej dokumentacji i ewidencji wyposażenia,
-
współpraca
z podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku
publicznego tj. z policją, strażą pożarną i innymi jednostkami,
-
prowadzenie
postępowań w sprawach o wykroczenia,
-
dokonywanie
bieżącej analizy stanu porządku publicznego na terenie gminy oraz
dostosowywanie zadań do występujących zagrożeń i potrzeb,
-
wykonywanie
zadań wynikających z innych przepisów, obowiązujących
regulaminów, aktów prawa miejscowego lub z udzielonych upoważnień
i pełnomocnictw.
4a. Informacja o warunkach
pracy na danym stanowisku:
-
miejsce pracy – Urząd Gminy Poronin oraz teren administracyjny
gminy,
-
wymiar czasu pracy - pełny etat,
-
warunki pracy - zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i
przepisami BHP, zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego,
-
wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie zgodnie Regulaminem
wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Poronin.
4b. Informacja o wskaźniku
zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy
Poronin,
w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu
kwietniu 2019 r. był wyższy niż 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego
przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(do pobrania poniżej),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomów
lub zaświadczeń o odbytych studiach),
-
kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
-
kserokopie dokumentów poświadczających
kwalifikacje, o których mowa w pkt 2,
-
inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dodatkowych, o
których mowa w pkt 3,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
podjęcia pracy na danym stanowisku w myśl art. 24a ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 928
ze zm.),
-
oświadczenie o niekaralności,
-
kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018 poz. 1260), jest obowiązany
do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie
mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w
siedzibie Urzędu Gminy Poronin lub pocztą na adres: Urząd Gminy
Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5 z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko
Komendanta Staży Gminnej”
w terminie do dnia
10 czerwca 2019 r.
Uwaga: Prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia
procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko
urzędnicze oraz prawo podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej
zatrudnienia wyłonionego kandydata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie
nie będą rozpatrywane
i zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Poronin oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa
Piłsudskiego 5.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą
informowani telefonicznie.
Zatrudnienie Komendanta Straży Gminnej
poprzedzone zostanie zasięgnięciem opinii Komendanta Wojewódzkiego
Policji.
Dokumenty
aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury
naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w
procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną
umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu
z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób
będą odsyłane lub mogą zostać odbierane osobiście przez
zainteresowane osoby.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji, o której mowa w Art. 7 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018
r., poz. 1260 ze zm.)”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 18 20 741
12. Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy w
Poroninie przy ul. Józefa Piłsudskiego 5 (pok. 12) oraz na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Gminy Poronin.
Poronin, dnia 31 maja 2019 r.
(-) mgr Anita Żegleń
Wójt Gminy Poronin
Do pobrania:
Kwestionariusz osobowy