Twoje miejsce w górach

GMINA PORONIN

ZAPRASZA

2019.05.31, autor

Nabór na wolne stanowisko pracy „KOMENDANT STRAŻY GMINNEJ”

Wójt Gminy Poronin

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

KOMENDANT STRAŻY GMINNEJ”


Urząd Gminy Poronin,

34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5


SOiA-OrII.210.4.2019




  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór :
    1. nazwa stanowiska: Komendant Straży Gminnej,
    2. wymiar czasu pracy: pełny etat, tj. 40 godzin tygodniowo.



  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. mieć ukończone 21 lat,
  3. posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
    i nauce, o kierunku lub specjalności: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie, administracja, prawo lub o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem,
  4. posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy,
  5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    w tym być sprawnym pod względem fizycznym i psychicznym,
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  7. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  8. nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie, oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
  9. posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  10. posiadać prawo jazdy kat. B.



  1. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
  1. preferowany co najmniej trzyletni staż pracy w służbach mundurowych policji lub straży gminnej/miejskiej, posiadanie uprawnień do prowadzenia pojazdów  uprzywilejowanych,
  2. znajomość aktów prawnych niezbędnych dla danego stanowiska oraz problematyki bezpieczeństwa i porządku,
  3. umiejętność kierowania zespołem, podejmowania decyzji i organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  4. dobra znajomość topografii gminy,
  5. ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich /gminnych oraz szkolenie w zakresie kontroli ruchu drogowego,
  6. wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w pakiecie Office oraz internetu,
  7. umiejętność współpracy z różnymi podmiotami i środowiskami.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

  1. realizacja zdań zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. 2018 poz. 928 ze zm.), w szczególności:
  1. ochrona spokoju i porządku publicznego na terenie Gminy Poronin,
  2. organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników,
  3. prowadzenie niezbędnej dokumentacji i ewidencji wyposażenia,
  4. współpraca z podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego tj. z policją, strażą pożarną i innymi jednostkami,
  5. prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia,
  6. dokonywanie bieżącej analizy stanu porządku publicznego na terenie gminy oraz dostosowywanie zadań do występujących zagrożeń i potrzeb,
  1. wykonywanie zadań wynikających z innych przepisów, obowiązujących regulaminów, aktów prawa miejscowego lub z udzielonych upoważnień
    i pełnomocnictw.



4a. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy – Urząd Gminy Poronin oraz teren administracyjny gminy,
  2. wymiar czasu pracy - pełny etat,
  3. warunki pracy - zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP, zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego,
  4. wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie zgodnie Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Poronin.



4b. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Poronin,
w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2019 r. był wyższy niż 6%.



  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania poniżej),
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomów lub zaświadczeń o odbytych studiach),
  5. kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  6. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje, o których mowa w pkt 2,
  7. inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dodatkowych, o których mowa w pkt 3,
  8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku w myśl art. 24a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 928 ze zm.),
  9. oświadczenie o niekaralności,
  10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018 poz. 1260), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.



Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Poronin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Staży Gminnej” w terminie do dnia 10 czerwca 2019 r.


Uwaga: Prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze oraz prawo podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej zatrudnienia wyłonionego kandydata.


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
i zostaną zniszczone.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Poronin oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie. Zatrudnienie Komendanta Straży Gminnej poprzedzone zostanie zasięgnięciem opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub mogą zostać odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.


Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, o której mowa w Art. 7 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 18 20 741 12. Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Poroninie przy ul. Józefa Piłsudskiego 5 (pok. 12) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Gminy Poronin.



Poronin, dnia 31 maja 2019 r.

(-) mgr Anita Żegleń

Wójt Gminy Poronin

Do pobrania:

Kwestionariusz osobowy